Domov

Informacije o tekih tudi na FB: Štajersko Koroški pokal v tekih

Štajersko Koroški pokal v tekih podpira Fundacija za šport.
FSlogo
Novice

    Naslednji teki v sezoni 2022

    18. Gorski tek na Goro Oljko 2022, sobota, Prijava in razpis

    6. avgusta 2022, sobota, 17. Tek in pohod po Zagorski dolini - Prijava in razpis

    20. GORSKI TEK NA OBRETANOVO - Razpis Prestavljen na september (25.9.) 14. maj 2022, sobota,

    Nov tek: 8. oktober Celje - Čista desetka

    Se ne izvede:
    - Blaguški tek
    - Tek ob jezeru Sveta Trojica

    Izvedeni:
    27. marec 2022, nedelja 21. Ormoški polmaraton - 21km za ŠiK pokal Prijava in razpis
    3. april 2022, nedelja, 19. BISTRIŠKI TEK - 10km za ŠiK pokal - Prijava in razpis
    27. april 2022, sreda, 6. Markovski mali maraton - »Markoton« - 10km za ŠiK pokal - Prijava in razpis
    3. junij 2022, petek 11. Večerni tek čez Ptujski grad- Prijava in razpis
    5. junij 2022, nedelja, 6. Tek pod Pohorjem - Prijava in razpis
    18. junij 2022, sobota, 1. Rokov tek po šmarskih bregih 2022 - Prijava in razpis
    19. junij 2022, nedelja, 41. GOZDNI TEK MISLINJA - Prijava in razpis
    25. junij 2022, sobota, 31. Celjski polmaraton - nova lokacija - Prijava in razpis

    Več

    Gibanje

    CopatiInKolo

    S prispevkom o gibanju smo sodelovali v seriji 8 načel celostnega zdravja.
    Izvedba je bolj nerodna(vedno se učimo), vseeno pa sporočilo ostaja aktualno.
    https://bit.ly/3pkesWu

    Pa še nekaj navedb, ki so jih kdaj rekli drugi ljudje:

    »Skrbite za svoje telo. To je edini prostor, v katerem morate živeti.« (Jim Rohn)

    »Ko opazujemo otroka, postane popolnoma jasno, da se njegov um razvija s pomočjo gibanja.« (M. Montessori, Srkajoči um)

    »Ena ura vadbe na dan predstavlja le 4% časa celotnega dne.«

    Gibanje, možgani in starost

    Ne glede na to, kaj ustvarjate s svojimi superustvarjalnimi starimi možgani, pa je recept za ohranjanje zdravja možganov vedno enak: zdrava prehrana, dovolj spanca in gibanja ter izogibanje stresu.

    Magnetna resonanca razkriva, da v srednjih letih ob reševanju težkega problema uporabljamo več predelov možganov kot prej. Sčasoma tako razvijemo bogate povezave, ki spodbujajo naše kreativno mišljenje, še posebej s pomočjo pridobljenih izkušenj in znanja.Naravna upočasnitev, ki nas doleti z leti, lahko prinese porast ustvarjalne energije. Ko nehamo hiteti, postane um bolj ustvarjalen.
    Na eni strani raziskave kažejo, da so ljudje v srednjih letih bolj nagnjeni k dosedanjemu stanju in oklepanju starih prepričanj. Toda po šestdesetem letu starosti naj bi se spet bolj odprli spremembam in sprejemanju novih informacij, kar je prvi korak na poti do kreativnosti.
    Staranje spremeni delovanje možganov na način, ki krepi kreativnost. Ko se začne mielinski ovoj uničevati, se živčne poti razrahljajo, kar omogoči boljši pretok idej.
    Na staranje je treba gledati kot na proces odpiranja, ne zapiranja vrat.
    Osrednja ovira pri usvajanju novih znanj v poznejših obdobjih življenja niso starajoči se možgani, temveč stereotipi, ki ubijajo našo samozavest in nam tako preprečujejo, da bi se odprli preskušanju novih stvari. Besedni zaklad, splošna razgledanost in strokovno znanje se s staranjem povečujejo.
    Znanstveniki trdijo, da je telesna vadba "čudežna tableta" tako za telo kot za možgane. Redna vadba pomaga ohraniti naše kognitivno vitalnost. Ob telovadbi se ustvarjajo nove možganske celice. Fizična aktivnost pomaga pri preprečevanju demence. Pri ženskah v Angliji, Walesu in Avstraliji je demenca vodilni vzrok smrti, v domovih za starejše pa je prisotna pri 70% ljudi.
    Naši možgani so zelo prožen in vzdržljiv organ, ki nosi v sebi ogromno kreativne esence.
    Iz članka na https://mojaleta.si/Clanek/Stari-mozgani-so-lahko-bolj-ustvarjalni-kot-mladi

    Več

    Pomagajmo ljudem v Ukrajini

    Drage tekačice in tekači,
    na prošnjo po pomoči s strani Humanitarnega društva ADRA smo se odločili, da vas povabimo k zbiranju sanitetnega materiala (dobrodošli so tudi pretečeni kompleti prve pomoči).

    Na prihajajočem teku v nedeljo, 27. 3. 2022, na 21. Ormoškem polmaratonu, lahko po svojih zmožnostih na zbirno mesto prinesete sanitetni material, ki bo namenjen pomoči Ukrajini in tamkajšnjim prebivalcem.

    Pomagamo lahko tudi z donacijo na:
    IBAN: SI56 0284 3026 3945 425
    BIC: LJBASI2X
    Referenca: SI00 2022
    Ime prejemnika: HD ADRA Slovenija, Njegoševa 15 1000 Ljubljana
    Namen: Ukrajina
    Koda namena: CHAR

    Več

    Zaključek s podelitvijo pokalov za sezono 2021

    Tekači se ponovno srečamo na dogodku 😊🏆
    Zaključek in podelitev pokalov za sezono 2021 bo v soboto, 12. marca 2022, s pričetkom ob 16. uri.
    Lokacija: gostilna Medved, Škofja vas 13, 3211 Škofja vas.
    ✔ Prijave in plačilo udeležbe do torka, 8. marca 2022.
    ✔ Udeležba za tiste, ki so naredili pokal 15 €, za ostale 20 €.
    ✔ OBVEZNA PREDPRIJAVA s podatkom o številki menija 1, 2 ali 3 na mail računovodkinje Andreje Žerjav: azerjav@gmail.com ali tajnice TD ŠIK Anite Rihter: anita.rihter@gmail.com do torka 8. marca 2022.
    ✔ Plačilo udeležbe je potrebno izvesti do 8. 3. 2022 na TRR: SI56 6100 0000 6689 952 (Delavska hranilnica) Tekaško društvo Štajerske in Koroške, Drapšinova ulica 13, 3000 Celje

    Tekači, ki ste uvrščeni v končni seštevek Štajersko Koroškega pokala, se potegujete tudi za nagrado s posebno noto olimpijskega prvaka Primoža Kozmusa 🙂🎁
    Nagrada 1: Kava s Primožem Kozmusom ☕🎁
    Nagrada 2: Nočitev za 1 osebo v Sobe Kozmus

    Več

* * *

Misli za motivacijo

* * *

Nekaj misli znanih tekačev:

Tek je orodje,
s katerim negujemo življenje.  (Urban Praprotnik)

“Every passion has its destiny .”
Billy Mills

“To give anything less than your
best is to sacrifice the gift.”  (Steve Prefontaine)

“It’s More Than Just a Race.” (Steve Prefontaine)

“A runner must run with dreams in his heart, not money in his pocket. ” (Emil Zatopek)

Great is the victory, but the friendship of all is greater. (Emil Zatopek)

“The ultimate is not to win, but to reach within the depths of your capabilities and to compete against yourself to the greatest extent possible. When you do that, you have dignity. You have the pride. You can walk about with character and pride no matter in what place you happen to finish.”  (Billy Mills)

* * *

V_leto_2016